In de nesten (deel 1)
APR. ’19|Onze ingrediënten in vogelvlucht: een marketing,- en communicatiebureau dat er niet voor terug schrikt om creatief materieel, middel, mens en media in te zetten. Een organisatie voor kinderopvang dat zijn kernwaardes wil spiegelen aan datgene wat er dagelijks op de werkvloer gebeurd. Een stapel deadlines met een nog blanco cheque voor wat betreft de einduitkomst. In de mix: een groot aantal mensen van vlees en bloed die zich open en bloot stellen om dit proces onvergetelijk vorm te geven. Vermenigvuldig dit met een camerateam dat dit alles vastlegt en realiseer je dat we als Tintenkillers niet anders willen! Deze krenten graaien we met vier handen uit onze eigen gebrouwen pap! Inmiddels heeft de eerste sessie plaatsgevonden. Een eerste kunstwerk is tot stand gekomen en een laptop vol inhoudelijke wijsheid is geproduceerd. Het bleek dat dit werk een veilig en laagdrempelig middel is om met collega´s van alle rangen en standen succesverhalen en verlanglijstjes kenbaar te maken. Net zo belangrijk is dat het proces zichtbaar wordt en past binnen de opdracht. Dank Viduro, ´t Nest en Witgoed en van Bontewas voor het vertrouwen! Tot vrijdag!