Welkom op de website
OKT ’18| Als u dit leest is Tintenkillers inmiddels méér dan een uitgewerkt masterplan-de-campagne over (letterlijk) beeldvorming, Taalbeeld en beleid bepalen. Tintenkillers bestaat uit twee creatievenaren uit de ambachtelijke, grafische sector en die van de beeldende kunst.
Dat deze hun analoge creatieve vaardigheden combineren met hun achtergrond in de zorg en als cultureel agoog is niet per ongeluk. Daar is over nagedacht. Aan het masterplan-de-campagne is live gewerkt. Bijvoorbeeld achter de schermen met een aantal docenten en hun groepen voor de klas. Maar ook met bezoekers van een rockfestival en met het team van de longafdeling van het Viecuri ziekenhuis in Venlo.
De logica? Die is er niet. Want met logica, een bak subsidie en een powerpoint presentatie door een daarvoor in het leven geroepen bureau krijgt u uw duurbetaalde visie en beleid allang niet meer in hapklare brokken op de werkvloer. Zullen de drie dagen met het voltallige personeel in een hutje op de hei werkelijk de angel uit de discussie rondom de identiteit en koers van uw organisatie krijgen?
Roept u maar. In koor: Tin-ten-kil-lers! Tin-ten-kil-lers!! Tin-ten-kil-lers!!!!